LANGDISTANCEKØRSEL, MOTORVEJE OG STØRRE LANDEVEJE

LAVERE DRIFTSOMKOSTNINGER

BRÆNDSTOFBESPARELSER: OP TIL 1L/100 KM* MED DEN FØRSTE FULD KONVOJ MÅLTE AAA FOR RULLEMODSTAND

  • Trækaksel
Effektivitet
REDUCÉR DINE DRIFTSOMKOSTNINGER
  • Lavt brændstofforbrug
    Det eneste kørselsdæk på markedmed et EU-energimærke i klasse A
  • Forbedret omkostning pr. kørt km
    Stort kilometertal
  • Opnået med:

-REGENION: slidbanemønster der udvikler sig, efterhånden som det slides
-SILICION: Innovativt gummimateriale som indeholder silica
-Infinicoil teknologi
-Energy™ Flex lærredskasse

Flere oplysninger
Sikkerhed
SIKKER TRANSPORT UNDER HELE LEVETIDEN
  • Enestående greb i vådt føre

Bremsning og træk i vådt føre fra den første til den sidste kilometer forbedret med 10 % (1)
-REGENION: Tower Pump-lameller
-REGENION: Langsgående "regndråbe"-lameller
-Øget antal grebskanter
-Massive rillede kanter

  • Vintervejgreb

M+S og 3PMSF MÆRKNING

  • Præcis og komfortabel kørsel

Begrænset deformation af slidbane
-Robust og pålidelig Energy™ Flex lærredskasse
-REGENION: slidbanemønster der udvikler sig, efterhånden som det slides
Støjbegrænsningsbarrierer

(1)Interne tests (2015): langs- og tværgående vejgreb og træk forbedret med 10 % for 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ D2 dæk sammenlignet med 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ D dæk

Miljøhensyn
RENERE TRANSPORT
  • Lavt CO2-udslip
    Lavt brændstofforbrug
  • Kan mønsteropskæres (2) og regummieres
    Lavere råmaterialeforbrug
    -Ved at bruge hver eneste millimeter af slidbanen og anvende dækket længere, når det forbruger mindst brændstof
  • Produceret på vores ISO 14001-certificerede europæiske fabrikker

(2) Kan regummieres med MICHELIN X® LINE™ Energy™ D

Mønsteropskæringsskema

X® LINE™ ENERGY ™ D2

X® LINE™ ENERGY ™ D2
Teoretisk mønsteropskæringsdybde Bredde Knivblad
H = 3 mm 7 - 8 mm R3
Michelins ekspertise

LAV RULLEMODSTAND SOM REDUCERER BRÆNDSTOFFORBRUG UDEN AT GÅ PÅ KOMPROMIS MED VEJGREB

INFINICOIL

Teknologi der optimerer og reducerer rullemodstanden endnu mere. Vægt reduceret med 2,5 kg

SILICION: INNOVATIVE GUMMIMATERIALER.

Det første lastvognsdæk med silica i slidbanen, som mærkbart reducerer rullemodstanden

REGENION - SLIDBANEMØNSTER DER UDVIKLER SIG, EFTERHÅNDEN SOM DET SLIDES

Lukket slidbanemønster der begrænser deformation af slidbanen og reducerer rullemodstand

Betegnelse Aksel UERR RRT Vådgreb UENO Støj Vinterdæk M+S
315/70R22.5 X LINE ENERGY D2 TL 154/150L
Trækaksel A B
70 dB
3PMSF M+S Flere oplysninger Fold sammen
Belastningsindeks 154/150L
Nominel belastning enkeltmontering 154
Nominel belastning tvillingemontering 150
intet resultat
Lufttryk Belastning ved enkeltmontering (kg) Belastning ved tvillingemontering (kg)
intet resultat