LAVERE DRIFTSOMKOSTNINGER
Op til 14 % længere kørselsstrækning(1)
-
Bæreaksel
« Sænk dine driftsomkostninger »
- Mindsket brændstofforbrug
- Lavere kilometerpris
- Lavt brændstofforbrug
- Gummiblandinger med særlig lav rullemodstand, som begrænser deformation og varmeopbygning
- Op til 14 % længere kørselsstrækning(1)
(1) Intern test af 265/70 R 19.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ T sammenlignet med 265/70 R 19.5
MICHELIN XTA 2 ENERGY™: gennemsnitligt forbrug for lastet køretøj ved fjerntrafik.
« Sikker transport »
- Stærk og pålidelig karkasse, selv under vanskelige anvendelsesforhold
- Øget stabilitet
- Gode bremseegenskaber på våde veje
- 7 % bredere slidbane(2)
- Mønsterets udformning giver god dræning af vand og jævn slitage
(2) MICHELIN XTA 2 ENERGY™ sammenlignet med XTA 2 + ENERGY™ i samme dimensioner
« Mere miljøvenlige transporter »
- Reduktion af CO2-udslippet (op til 1,1 kg/100 km pr. aksel)
- Med MICHELIN Remix får dækket samme præstationer som et nyt MICHELIN X® LINETM, samtidig med at behovet for råvarer reduceres med 21-29 kg(3)
- Med mønsteropskæring forlænges dækkets levetid i den periode, hvor brændstofforbruget er lavest
- Lavt dækforbrug
- Lige så meget undergummi for nye dæk som for Remix
- Alle MICHELIN X® LINE™ Energy™ T nærproduceres på ISO 14001-certificerede fabrikker i Europa
(3) Afhængig af karkassens dimension og vægt. Intern Michelin undersøgelse juni 2012
MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T 385/65 R 22.5

Teoretisk mønsteropskæringsdybde | Bredde | Knivblad |
---|---|---|
H = 3 mm | 8 - 10 mm | R3 / R4 |
MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T
"Dråbeformede", langsgående lameller | |
---|---|
Et innovativt mønster, som giver bevaret vejgreb. De tre lameller placeret i midten kommer frem efter 2/3 slitage, hvilket giver bredere mønsterspor. De dråbeformede, langsgående lameller er en innovation fra MICHELIN Durable Technologies |
|
Carbion™ | |
Et innovativt materiale, som i høj grad øger kilometerresultatet takket være bedre slidstyrke. Carbion™ er den seneste nyhed fra MICHELIN Durable Technologies |
|
Vidste du at... | |
du får mest muligt ud af din investering, hvis du kan bruge dækket til sidste millimeter; ved
(1) Intern simulering af vogntog med trækker/sættevogn med MICHELIN X ® LINE™ Energy™ sammenlignet med vogntog med trækker/sættevogn med mønsteropskårne MICHELIN X® LINE™ Energy™. |
Betegnelse | Aksel | UERR RRT | Vådgreb | UENO Støj | Vinterdæk | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/65R22.5 X LINE ENERGY T TL 160K |
Bæreaksel | A | B | 069 dB |
Flere oplysninger Fold sammen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1) Intern test af 265/70 R 19.5 MICHELIN X® Energy™ T sammenlignet med 265/70 R 19.5 MICHELIN XTA 2 Energy™: gennemsnitligt forbrug for lastet køretøj ved fjerntrafik.
Langdistance Regional Bymæssig Byggeplads Uden for vej
