LAVERE DRIFTSOMKOSTNINGER
Lavt brændstofforbrug(1) og længere kørselsstrækning
-
Bæreaksel
“Sænk dine driftsomkostninger“
- Lavt brændstofforbrug
- Lang kørselsstrækning
- Kør sikkert under alle forhold på større veje
- Europæisk klassificering for energieffektivitet "A"
- Op til 12 % længere kørselsstrækning (1)
- Bedre beskyttelse mod skader ved påkørsel i rundkørsler og ved parkeringsmanøvrer:
- Nyt mønsterdesign
- Energy™ Flex karkasse
- Carbion™
- Tykkere undergummi, som gør det lettere at mønsteropskære
(1) Test interne (2012) 385/55 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ T vs 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XT
“Sikker transport“
- Godt greb og god stabilitet på vådt underlag fra første til sidste kilometer
- Pålidelighed i hele dækkets levetid
- Dråbeformede, langsgående lameller på de tre midterribber.
- Robust karkasse
- Flere ståltråde (2)
- Tykkere undergummi midt på slidbanen
(2) 84 ståltråde mere end dækket 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XT
“Mere miljøvenlige transporter“
- Lave co2-udslip
- Kan regummieres og mønsteropskæres
- Lavt brændstofforbrug
-
Råvareforbruget er mindre, eftersom hver millimeter af mønsteret udnyttes, og eftersom dækket køres længere i den tid, hvor det
forbruger mindst brændstof - MICHELIN X® LINE™ Energy™ nærproduceres på ISO 14001-certificerede fabrikker i Europa
MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T (55)

Teoretisk mønsteropskæringsdybde | Bredde | Knivblad |
---|---|---|
H = 3 mm | 8 til 10 mm | R3 eller R4 |
MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T
"Dråbeformede", langsgående lameller | |
---|---|
Et innovativt mønster, som giver bevaret vejgreb. De tre lameller placeret i midten kommer frem efter 2/3 slitage, hvilket giver bredere mønsterspor. De dråbeformede, langsgående lameller er en innovation fra MICHELIN Durable Technologies |
|
Carbion™ | |
Et innovativt materiale, som i høj grad øger kilometerresultatet takket være bedre slidstyrke. Carbion™ er den seneste nyhed fra MICHELIN Durable Technologies |
|
Vidste du at... | |
du får mest muligt ud af din investering, hvis du kan bruge dækket til sidste millimeter; ved
(1) Intern simulering af vogntog med trækker/sættevogn med MICHELIN X ® LINE™ Energy™ sammenlignet med vogntog med trækker/sættevogn med mønsteropskårne MICHELIN X® LINE™ Energy™. |
Betegnelse | Aksel | UERR RRT | Vådgreb | UENO Støj | Vinterdæk | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/55R22.5 X LINE ENERGY T TL 160K |
Bæreaksel | A | B | 070 dB |
Flere oplysninger Fold sammen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Langdistance Regional Bymæssig Byggeplads Uden for vej
