LAVERE DRIFTSOMKOSTNINGER
BRÆNDSTOFBESPARELSER: OP TIL 1L/100 KM0* MED DEN FØRSTE FULD KONVOJ-VURDEREDE AAA FOR RULLEMODSTAND*
-
Styreaksel
REDUCÉR DINE RENERE TRANSPORT DRIFTSOMKOSTNINGER
-
Lavt brændstofforbrug
Europæisk energiklasse A -
Lavere omkostning pr. km.
Kilometertal forbedret med op til 20 %(1)
Opnået med:
-REGENION: slidbanemønster der ændrer sig, efterhånden som det slides
-Innovative gummimaterialer
-En lettere dækflade, med super højbestandige tråde
-Energy™ Flex lærredskasse
-Mikrolameller (lameller af skinnetypen der modviker ujævn slitage)
SIKKER TRANSPORT UNDER HELE LEVETIDEN
- Enestående vejgreb i vådt føre
Bremsning og trækkraft i vådt føre fra den første til den sidste kilometer
-Vejgreb i vådt føre forbedret med op til 5 %(2)
-REGENION: Langsgående ”regndråbe”-lameller
-Mikrolameller (skinne-lameller som mindsker slitagen)
- Vintervejgreb
M+S mærkning
- Præcis og komfortabel kørsel
Fantastisk håndtering på tørre overlader
Begrænser deformation af slidbane
-Robust og pålidelig Energy™ Flex lærredskasse
- REGENION: slidbanemønster som ændrer karakter efter slitagen for at bibeholde grebet
Anti-Splash
RENERE TRANSPORT
-
Lavt CO2-udslip
Lavt brændstofforbrug -
Kan mønsteropskæres(3) og regummieres
Lavere råmaterialeforbrug
-Ved at bruge hver eneste millimeter af slidbanen og anvende dækket længere, når det forbruger mindst brændstof - Produceret på vores ISO 14001-certificerede europæiske fabrikker
1) Interne tests (2014): levetid forbedret med mindst 20 % for 385/55 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ F dæk sammenlignet med 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ Z dæk og med mindst 10 % sammenlignet med 385/55 R 22.5 MICHELIN XFA2 Energy™ AS dæk
(2) Interne tests (2015): vejgreb i vådt føre forbedret med 3 % for 385/55 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ F dæk sammenlignet med 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ Z dæk og med 5 % sammenlignet med 385/55 R 22.5 MICHELIN XFA2 Energy™ AS dæk
(3) Kan regummieres med MICHELIN X® LINE™ Energy™ T
michelin X® LINE ™ energy™ F

Teoretisk mønsteropskæringsdybde | Bredde | Knivblad |
---|---|---|
H = 3 mm | 8 - 10 mm | R3 |
LAV RULLEMODSTAND SOM REDUCERER BRÆNDSTOFFORBRUG UDEN AT GÅ PÅ KOMPROMIS MED VEJGREB
REGENION - SLIDBANEMØNSTER DER UDVIKLER SIG, EFTERHÅNDEN SOM DET SLIDES
Lukket slidbanemønster med 4 riller der begrænser deformation af slidbanen og reducerer rullemodstand
Betegnelse | Aksel | UERR RRT | Vådgreb | UENO Støj | Vinterdæk | M+S | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/55R22.5 X LINE ENERGY F TL 160K |
Styreaksel | A | B | 070 dB |
M+S | Flere oplysninger Fold sammen | |||||||||||
|
* Intern beregning (2014): Besparelser på op til 1l/100 km for et nyt dæk og 0,5 l/100km i gennemsnit for dækkets 1. liv udstyret med MICHELIN X® LINE™ Energy™ F i 385/55 R 22.5, MICHELIN X® LINE™ Energy™ D2 i 315/70 R 22.5 og MICHELIN X® LINE™ Energy™ T i 385/55 R 22.5 målt A i rullemodstand samenlignet med køretøjer udstyret med MICHELIN XFA2 Energy™ AS i 385/55 R 22.5,MICHELIN X® LINE™ Energy™ D i 315/70 R 22.5 og MICHELIN X® LINE™ Energy™ T i 385/55 R 22.5.
Langdistance Regional Bymæssig Byggeplads Uden for vej
